Povratak na glavni izbornik
 
 
Nikola Albaneže



Adresa:


Kontakt telefon:


E-mail adresa:
n.albanez@inet.hr

Web adresa:



Odaberite sliku koju želite prikazati:


  

 

 



Životopis:
Rođen je u Zagrebu 29. kolovoza 1960.
Diplomirani povjesničar umjetnosti i rusist (1991.), dodiplomski studij muzeologije (1989/90.), poslijediplomski studij Informacijskih znanosti pod naslovom “Organizacija znanja i teorija kulturne baštine” s usmjerenjem iz Muzeologije.
U razdoblju od 1985. do 1994. radio kao nastavnik u školama (Osnovna škola Braća Ribar, srednja Ugostiteljska škola), prevoditelj za ruski i engleski jezik (stručni i literarni prijevodi, konsekutivno prevođenje), voditelj službe vodiča u muzeju Mimara, trgovački menedžer (Sales manager za austrijsku tvrtku BEFA), antikvar (u zagrebačkim antikvarnicama Agram i Jakov Bušić).
Od 1. svibnja 1994. do ožujka 2000. u Gradskom muzeju Karlovac kustos odjela kulturne povijesti i voditelj galerije Vjekoslav Karas (u sklopu istoga muzeja). U tom razdoblju realizirao tridesetak likovnih i tematskih izložaba kao i ponovno otvaranje stalnog muzejskog postava (uz voditelje ostalih muzejskih odjela) 1996. godine.
Autor poglavlja Karlovačka graditeljska i likovna baština u monografiji Karlovac, u izdanju Gradskoga muzeja Karlovac, 1998.
Tajnik 1. Hrvatskog triennala akvarela i urednik kataloga manifestacije koju su 1998. godine zajednički organizirali Gradski muzej Karlovac i Galerija umjetnina Slavonski Brod.
U Kabinetu grafike Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti od ožujka 2000. do listopada 2002. godine. Autor koncepcije i kustoske provedbe 3. hrvatskog trijenala crteža koji se održao u Klovićevim dvorima u ljeto 2002. godine.
Trenutačno zaposlen u Aukcijskoj kući Kontura, prvoj i za sada jedinoj aukcijskoj kući u Hrvatskoj koja posluje s licencom Ministarstva kulture kojom se odobrava trgovanje kulturnim dobrima.
Do sada pripremio više od pedeset različitih izložbenih projekata, među kojima i retrospektive slikara Ljudevita Šestića i Vjekoslava Karasa u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu u siječnju 2001. odnosno u prosincu iste godine.
Sudjelovao na tri međunarodna (Barcelona, Istanbul, Bonn) i dva domaća (Klanjec i Osijek) muzeološka simpozija. Sudionik Salzburškog seminara 2001. godine te tjednog tečaja radioničkog tipa o međumuzejskoj suradnji i organizaciji izložaba pod vodstvom Sandy Nairnea, engleskog stručnjaka tada na mjestu direktora u Tate Gallery.
Položio stručni ispit za zvanje kustosa u prosincu 1995., a stupanj višeg kustosa 2001. godine.
Urednik hrvatskog izdanja knjige Eseja o muzejima i njihovoj teoriji, autora Tomislava Šole, u izdanju hrvatskog ICOM-a.
Član istraživačkog tima znanstvenog projekta "Hrvatski kulturni identitet" koji se odvija pod vodstvom profesora Tomislava Šole.


Područja interesa
Teorija muzejskih izložbi
Teorija vrednovanja muzealija
Hrvatska likovna umjetnost (slikarstvo) od 19. stoljeća do danas
Likovna kritika
Problematika kulturnoga identiteta

Radovi (bibliografija)

1. Blaž Ćuk - retrospektiva, katalog izložbe, Karlovac, 1996.
2. Usklađivanje zadataka i ciljeva gradskoga i zavičajnoga muzeja, referat na simpoziju, Klanjec, 1996.
3. Hrvatski crtež-zbirka Rabuzin, katalog izložbe, Karlovac, 1996.
4. Zbirka umjetnina Nikole Vranića, katalog izložbe, Karlovac, 1997.
5. Mila Kumbatović, katalog izložbe, Karlovac, 1997.
6. Iva Vrbanić - počeci stručnoga muzejskog rada u Karlovcu, referat na simpoziju, Osijek, 1997.
7. Karlovačka graditeljska i likovna baština, poglavlje u monografiji Karlovac, Karlovac, 1998.
8. Vjekoslav Karas - izložba u povodu 140-te obljetnice umjetnikove smrti, Karlovac, 1998.
9. Kolekcioniranje kao specifična ljudska odlika, Informatica museologica 29 (3-4) 1998.
10. Višnja Ercegović – retrospektiva, katalog izložbe, Karlovac 1999.
11. Akt u crtežu i grafici hrvatskih umjetnika – zbirka Rabuzin, katalog izložbe, Drniš, Knin, Pazin 1999.
12. Portret nepoznata muškarca – Vjekoslavu Karasu, Radovi IPU, br. 24, Zagreb, 2000.
13. Generacija devedesetih, katalog izložbe, Gradski muzej Karlovac, studeni 2000 – siječanj 2001.
14. Ljudevit Šestić – retrospektivna izložba, Umjetnički paviljon, Zagreb, siječanj – veljača 2001.
15. Vjekoslav Karas – retrospektivna izložba, Umjetnički paviljon, Zagreb, prosinac 2001.
16. 3. hrvatski trijenale crteža, KG HAZU, Zagreb, lipanj – srpanj 2002.
17. Vjenceslav Richter – retrospektiva grafika, Kabinet grafike HAZU, Zagreb, listopad 2002.
18. Suodnos likovnoga djela i likovne kritike na primjeru opusa Vjekoslava Karasa, Zbornik 1.kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, IPU, Zagreb, 2004.
19. Kulturni projekt: Rovinjski ciklus izložaba, Kontura art magazin, 83, 2004.
20. Od stvarne prolaznosti do muzealne trajnosti, Informatica Museologica 34 (3-4) 2003.

Sudjelovanje u nastavi:
Kolegij Muzejske izložbe

Sudjelovanje na projektima:
Hrvatski identitet u marketingu mjesta i razvojnoj strategiji

Članstva:
ULUPUH, Hrvatsko muzejsko društvo, Hrvatsko društvo povjesničara umjetnosti


 
 
Administracija

 

premiere introduit en 1965, le jopo vélo favorise une vision typiquement finlandais: c'était le & # 8220;ADIDAS CLIMACOOL BOAT PURE vélo pour tout rider.ADIDAS WHITE MOUNTAINEERING Boost & # 8221;ADIDAS ORIGINALS NMD a largement siege réglable guidon faire le vélo facile pour quiconque de manoeuvre.cette pur l'utilitarisme du véhicule est ce qui le rend cool pour nous.bien que peu mis a jour en 2000, la forme classique demeure immédiatement reconnaissable de sa faible image de grand 24 & # 8221; roues.ADIDAS CRAZYLIGHT BOOST 2.5 LOWnon, ce ne sera pas toi sur le pont de brooklyn rapidement sur un occupé mardi matin,ADIDAS ORIGINALS STAN SMITH SNEAKER mais que & # 8217; la question n'est pas la.Adidas Originals Superstar Slip On Wle week - end a jopo est facile avec les amis et la famille. choisis dans une variété de couleurs, de la boutique de la finlandaise, désormais disponible dans de nouvelles couleurs.cinéaste et directeur nathan miller a laché ses nouveaux longs documentaires ldn, offrant un regard en profondeur sur londres et # 8216; s par scene.le film a son tour un aperçu de divers éléments et les acteurs clés,ADIDAS YEEZY BOOST 550 y compris j. hus, fredo,ADIDAS J WALL 3 youngs téflon,women's superstar adidas dj du semtex, reekz mb, photographe vicky grout, gérant d'artistes / animateur de radio morgan keyz,ADIDAS SPRINGBLADE SCHUHE et plus.miller a tiré la photo sur une période de cinq mois, un artiste ou de la musique en direct, montrant ainsi conduit a la prochaine question.appuie sur play ci - dessus pour voir ldn intégralement.