Povratak na glavni izbornik
 
  Vijesti
Časopisi
Dodijeljene ULUPUH-ove nagrade u 2005. godini
PREPORUČENI LINKOVI
Popis galerija za HZSU
ULUPUH-ove nagrade za 2006. godinu
ULUPUH-ove nagrade za 2007. godinu
ULUPUH-ove nagrade za 2008. godinu
ULUPUH-ove nagrade za 2009. godinu
ULUPUH-ove nagrade u 2010. godini
Za arhivu ULUPUH-a
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada 2011.
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada 2012.
Novi ciklus u Jakovlju
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada u 2014. godini
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada u 2013. godini
Galerija ULUPUH i Galerija Karas sudjeluju na prvom Zagrebačkom vikendu galerija
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada 2015.
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada 2016.
Dodjela ULUPUH-ovih nagrada u 2017. godini
Priopćenje ULUPUH-a i HS AICA-e o devastaciji zgrade Doma Hrvatskog društva likovnih umjetnika

Natjecaji
Ekstravagantne banalnosti
Habitat
ART-ECO / Ravnoteža
AKTUALNO 6 - rezultati žiriranja
Tjedan primijenjenih umjetnosti 2018







 

Ekstravagantne banalnosti



EKSTRAVAGANTNE BANALNOSTI
selektirana, tematska izložba ULUPUH-ove Sekcije za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita

Rok za prijavu: 26.6.2018. (utorak, do ponoći)

Inicijator i nositelj izložbe: ULUPUH-ova Sekcija za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita

Organizator: ULUPUH

Autorica koncepcije, kustosica: Višnja Slavica Gabout
Žiri izložbe: Umjetnički savjet sekcije (Mario Beusan, Lazer Rok Lumezi, Davor Šuk) i Višnja Slavica Gabout
Koordinator i stručni suradnik u projektu: Luka Petrinjak

Prostor i vrijeme održavanja izložbe:
Zagreb, Galerija ULUPUH, Tkalčićeva 14; 23.10. – 12.11.2018.

Koncepcija:
EKSTRAVAGANTNE BANALNOSTI /transkripcija popartističkog idioma, stripovskih priča i trasha u plemenite i trajne materijale/
- Hommage a Claes Oldenburg

Premda se pop-art već odavno ubraja u povijest moderne umjetnosti, budući su njegovi zvjezdani trenuci prohujali pedesetih i šezdesetih godina prošloga stoljeća, u umjetnosti on se nije ugasio, već je ostavio vidljive tragove, koji se u različitim varijantama, u zavisnosti od vremena, prostora, autorskih izričaja i društvenih prilika, provlače sve do danas. Pop-art se izvorno javio kao likovni pokret koji se pobunio protiv dotadašnjih estetskih vrijednosti u umjetnosti i protiv etablirane ekspresionističke struje. Uveo je novu paradigmu, preokrenuo mjerila i oformio novi vizualni sustav, koji se okrenuo popularnoj kulturi, masovnim medijima, reklamama, stripu i običnim predmetima široke potrošnje kao uzoru i inspiraciji. Sustav koji je uzdigao banalne, svakodnevne, potrošne, uporabne i odbačene (trash) predmete, na razinu neočekivanih, ekstravagantnih umjetničkih objekata visoke estetike. Koji je, isto tako, uveo široko dostupne medije, nove i jeftine industrijske materijale kao što je plastika (omiljeni slogan pop-arta bio je „plastic is fantastic“) te time omogućio slobodu i demokratičnost pristupa i postupaka. Postupaka izrazito prilagodljivih za oblikovanje kolaža, pop-art objekata i skulptura, ready-made objekata, asamblaža, instalacija i printgrafika/multipla.
Nekonvencionalnost, otvorenost, komunikativnost i karakteristična ironična duhovitost pop-arta zadržali su do danas za umjetnike neku neodoljivu privlačnost, pokazavši kako je pop-artistički idiom, sa svojim temama i sadržajima te svojom naklonjenošću ironiji, cinizmu i provokaciji - ali i humoru, vrlo adaptilan autorskim individualnostima kritičkog diskursa. Adaptibilan međutim i ovome današnjem vremenu, kao i aktualnim temama i narativima suvremene umjetnosti. Mlada generacija suvremenih umjetnika zato je osamdesetih i devedesetih godina 20.stoljeća oživjela popartistički stilski idiom, (re)definirala ga u duhu suvremene umjetnosti i nazvala neo (ili post) pop-art. On ima onu svježinu, neposrednost i svojevrsnu drskost karakterističnu za pop-art, ali je sad prilagođen trenutku, s drukčijom semiotikom te s kritičkim i aktivističkim diskursom prema društvu i svakodnevici. Taj pop-art „novoga vala“ nije njegov direktni prijepis, nego je niz individualnih autorskih interpretacija u popartističkom duhu, a nalazimo ih, kod mnogih umjetnika, ne samo u vizualnim umjetnostima, nego i u dizajnu, unutarnjem uređenju, modi... – i nakitu. Ono što je uvijek konstanta, to je inspiracija predmetima i sadržajima svakodnevice te, kao rezultat, komunikativnost. Andy Warhol, najpoznatiji predstavnik pop-arta, definirao ga je kao „umjetnost za svakoga“, a Claes Oldenburg, drugi velikan ovoga likovnog pokreta, rekao je da je to „umjetnost koja je preuzela forme iz samoga života; koja je tako na neki način sam život“. Polazište inspiracije za koncepciju izložbe suvremenih nakitnih objekata Sekcije za plemenite kovine i umjetnički nakit ULUPUH- a upravo je na tragu gore rečenoga, a posebno na tragu stvaralaštva Claesa Oldenburga. Stvaralaštva koje je maštovito i duhovito; koje intrigira i polemizira; koje je sasvim karakterističnog pristupa popartističkom idiomu; i koje je poseban izazov i inspiracija za autorsku transkripciju u medij suvremenog nakita (bolje rečeno, u medij nakita- skulpture).
Bazirajući se na predmetima svakodnevne uporabe i na mediju skulpture, Oldenburg je u svom stvaralaštvu preispitivao odnos banalnoga i umjetničkoga, izmičući predmete izvan njihova izvornoga značenja i važnosti. Tako je na pop-artistički način duhovito interpretirao predmete svakodnevice, uvodeći element apsurda, ironije i neočekivanih – čak nadrealnih odnosa i metamorfoza te tako okrećući vrijednosni sustav i mijenjajući estetiku lijepoga. Radeći „omekšane“ WC školjke i telefone od jastuka, uvećane predmete kao spomenike (zidarska žlica, istisnuta pasta za zube, ruž za usne), hranu od gipsa (sendviče, hamburgere, hot-dog, sladoled), odjeću-objekte. Time utječući na nova značenja i nova tumačenja sadržajne matrice, čiji je uzor sam život.

Vežući se uz inspiraciju stvaralaštvom Oldenburga, nakit-objekti mogu biti:
- nadrealne konstrukcije
- nosive skulpture/nosive instalacije
- svakodnevni predmeti izmijenjenih oblika, naopakih položaja, poremećenih dimenzija (smanjenih ili uvećanih u odnosu na stvarne)
- promijenjenog taktilnog osjećaja (meko-tvrdo, glatko-oštro, prazno-puno)
- materijal: plemenite kovine u kombinaciji s banalnim i svakodnevnim (napr. s kostima, životinjskim dlakama, bio-materijalom, perjem, plastikom, staklom, tkaninom, pronađenim i odbačenim uporabnim i neuporabnim predmetima, fotografijama....)

Višnja Slavica Gabout

Sudionici izložbe:
Redovni članovi ULUPUH-ove Sekcije za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita te gosti

Uvjeti za prijavu:
• prijaviti se mogu redovni članovi ULUPUH-ove Sekcije za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita, ukoliko su prethodno podmirili sve obveze prema ULUPUH-u, tj. članarine – za aktualno stanje pošaljite upit mejlom na ulupuh@zg.t-com.hr
• prijavljuju se recentni, neizlagani radovi nastali od listopada 2016. do dana prijave
• radovi koji se prijavljuju bit će selektirani, uz asistenciju stručnog suradnika u projektu
• radovi će biti selektirani preko fotografija. Fotografije zato trebaju biti snimljene iz najmanje tri osnovna kuta gledanja. Ukoliko smatrate potrebnim, radi bolje i potpunije informacije o radu/radovima, poželjno je priložiti i skice. U slučaju potrebe, autori će biti osobno kontaktirani zbog pojašnjenja.
• autorica koncepcije ostavlja mogućnost Sekciji da uputi poziv gostima/umjetnicima za sudjelovanje na izložbi. Radovi pozvanih gostiju bit će pregledani kako bi udovoljili koncepciji izložbe.
Pojedini autor može prijaviti do 3 rada.

Način prijave:

Prijavljuje se elektronskim putem, najkasnije do 26. lipnja 2018. godine, do ponoći (nakon toga prijavnica više neće biti dostupna) – u tu svrhu treba:

A. ispuniti online Prijavnicu (dostupna na poveznici OVDJE).

B. fotografije rada/radova treba poslati na adresu ulupuh@gmail.com. Fotografije trebaju biti u jpg formatu, CMYK mode, u rezoluciji već pripremljenoj za tisak: ne manjoj od 300 dpija, oko 3000 pixela duža strana fotografije (veličina min 2 MB). - Molimo Vas da fotografiju rada imenujete istim nazivom kojeg ćete navesti u Prijavnici, kako bismo mogli povezati fotografiju i opis. Poruku naslovite „za Ekstravagantne banalnosti“.

Iznimno, samo oni autori koji prijavu i radove ne mogu poslati elektronskim putem, mogu ih dostaviti na CD-u i u pisanom obliku u Galeriju ULUPUH, Tkalčićeva 14, Zagreb, osobno ili zemaljskom poštom, da stignu do 26. lipnja između 10 i 16 sati. Molimo Vas da tom obliku prijave pribjegnete samo ako nemate pristup računalu ili internetu, jer uvelike otežava obradu podataka.

O rezultatima žiriranja svi autori biti će obaviješteni pismenim putem najkasnije do 6. srpnja.
Predajom prijavnice i slanjem fotografija autor garantira vlasništvo na svim pravima za njihovo objavljivanje. Ovom prijavom također svi autori, jednako kao i urednici i kustosi, primaju na znanje i odobravaju da svi ULUPUH-u predani materijali (fotografije i rukopisi) postaju dio bogatog arhiva ULUPUH-a, kojima će se udruga u dobroj vjeri koristiti u promidžbene svrhe, kao i za potrebe stručnih osvrta i recenzija te znanstvenih pregleda.

ULUPUH ne preuzima obvezu produkcije i opreme radova za izložbu.

Autori dostavljaju radove u galeriju i nakon izložbe otpremaju ih iz galerije o svom trošku, Radovi će se dostavljati u ponedjeljak, 22.10. u 10. ujutro u Galeriju ULUPUH. Svi će autori biti detaljno upućeni u način dostave najkasnije početkom listopada (tri tjedna prije otvorenja).

ROKOVI:
• Prijava do 26. lipnja 2018.
• Rezultati žiriranja do 6. srpnja 2018.
Radujem se suradnji!

Višnja Slavica Gabout, prof.
povjesničarka umjetnosti i likovna kritičarka,
- autorica koncepcije i kustosica izložbe

Kontakt:
Višnja Slavica Gabout, 098 622 426; vslavica@inet.hr



Datum održavanja: 26.6.2018. / Autor teksta: ULUPUH


 

 

 
 
premiere introduit en 1965, le jopo vélo favorise une vision typiquement finlandais: c'était le & # 8220;ADIDAS CLIMACOOL BOAT PURE vélo pour tout rider.ADIDAS WHITE MOUNTAINEERING Boost & # 8221;ADIDAS ORIGINALS NMD a largement siege réglable guidon faire le vélo facile pour quiconque de manoeuvre.cette pur l'utilitarisme du véhicule est ce qui le rend cool pour nous.bien que peu mis a jour en 2000, la forme classique demeure immédiatement reconnaissable de sa faible image de grand 24 & # 8221; roues.ADIDAS CRAZYLIGHT BOOST 2.5 LOWnon, ce ne sera pas toi sur le pont de brooklyn rapidement sur un occupé mardi matin,ADIDAS ORIGINALS STAN SMITH SNEAKER mais que & # 8217; la question n'est pas la.Adidas Originals Superstar Slip On Wle week - end a jopo est facile avec les amis et la famille. choisis dans une variété de couleurs, de la boutique de la finlandaise, désormais disponible dans de nouvelles couleurs.cinéaste et directeur nathan miller a laché ses nouveaux longs documentaires ldn, offrant un regard en profondeur sur londres et # 8216; s par scene.le film a son tour un aperçu de divers éléments et les acteurs clés,ADIDAS YEEZY BOOST 550 y compris j. hus, fredo,ADIDAS J WALL 3 youngs téflon,women's superstar adidas dj du semtex, reekz mb, photographe vicky grout, gérant d'artistes / animateur de radio morgan keyz,ADIDAS SPRINGBLADE SCHUHE et plus.miller a tiré la photo sur une période de cinq mois, un artiste ou de la musique en direct, montrant ainsi conduit a la prochaine question.appuie sur play ci - dessus pour voir ldn intégralement.
Air Force 1 07 Schuhe,Air Force 1 Flyknit Schuhe,Nike Air Force 1 Mid 07,Nike Huarache Herren Schuhe,Air Jordan Sky High OG Schuhe,Nike Air Max 1 Ultra SE Schuhe